tisdag 18 april 2006

Glad påsk

Idag är jag väldigt gammal och bakis. Min nyaste kollega A lurade med mig till AG för ett glas vin som sedermera blev fem på fastande mage. Jag mår som jag förtjänar, och inte är det särskilt bra. Jag fattar bara inte varför jag blir så sjukt dum i huvudet och pinsam, det är väl åtminstone en läxa jag borde ha lärt mig, om jag nu fortfarande inte fattat att vin inte ska drickas utan mat i magen. Mår illa.
Fick min deklaration igår och jag tror minsann att den stavas Bayswater numera, hurra för för stora skatteavdrag på lönen. Hurra hurra.
Om en kvart drar vi till Gotland. Har ju inte varit där förut (förutom Visby i juli, och det räknas verkligen inte) så det kommer att bli väldigt roligt och spännande. Och kanske lite jobbigt att bo med hans familj hela helgen. Särskilt som min egen underbara är på vårt landställe och jag saknar dem.
Har fortfarande jobbångest.
Veckans mycket duktiga ätande har lett till att nya NY-jeansen sitter perfekt, behöver alltså inte längre ha en knapp uppknäppt när jag sitter ner. Måste vara lika duktig även under påsken så att de passar även på hemvägen. P å fötterna sitter mina gamla Timberlandkängor som inte sett dagens ljus på 10 år. Oh well.
BlogRankers.com