måndag 10 april 2006

I'm back!!

Nu är jag tillbaka efter min verkligt välbehövda semestervecka i Ny. Och det finns så mycket att berätta att jag inte vet var jag ska börja plus att min email svämmar över. Trots att jag ligger sex timmar efter misstänker jag att det blir en väldigt lång kväll på kontoret. Vill blogga om alla upplevelser men hinner inte så jag tar dem ämnesvis och hoppas att jag hinner med allt. I sann modebloggsanda kommer här:

Shopping bloggen: 6 par skor. Yay. Älskar skor. På onsdagen hade jag fortfarande inte köpt något, hade inte hittat något jag verkligen ville ha och trodde att jag förlorat min shoppinggåva, men sen smällde det till och jag gjorde i princip alla inköp på en eftermiddag. I snöstorm. Och jag i vårjacka. Hade tittat på massor av dyra saker i alla fina affärer under veckan men tvingades inse att jag är för snål. Handlar tydligen hellre mycket än bra. Alla skor var sommarskor så de får vänta ett tag innan jag plockar fram dem.

Tre fantastiska sommarklänningar, en del tröjor, linnen, kjolar och sånt.

Och en hel stor väska full med schampon, duschkrämer och smink. So lovely. Men nu blir det ingen mer shopping på evigheter.

Återkommer senare med: UPPLEVELSEBLOGGEN!!.
BlogRankers.com