tisdag 11 april 2006

Mera nervositet

Ska på ny intervju om några timmar och jag är nervös. Inte för intervjun men för att lämna företaget. Så himla läskigt, vet att jag måste klara det men får ständiga ångest attacker över tanken på att lämna det trygga. Jag vill ju inte ha det jobb jag sitter med nu längre men jag har uppenbara trygghetsissues. Jag är så himla rädd att jag ska ångra mig. Min kära far säger att man alltid kommer att göra det till viss del, men att det ingår i spelet och att man kommer över det. Jag har ju bestämt mig för att ta jobbet om jag får rätt erbjudande men jag är ändå RÄDD!!!

I övrigt bara stressigt och jag längtar till påsk då jag får vara med Loverboy igen (och hans familj dock). Tänker absolut inte fråga när vi ska flytta ihop, jag vill att han bjuder in mig att bo där. Men jag längtar dit, efter NY känns det väldigt tydligt att jag vill ha honom, och jag vill bo där. Jag tror att vi båda såg det hela mycket klarare när vi var där, för även om det finns en vardag i vår relation numera så var vi väldigt förälskade när vi var där, och det var en mycket märklig känsla att sova ensam igen efter resan. Han har visserligen omorganiserat sina garderober sen han kom hem, och jag hoppas hoppas hoppas att det är för att göra plats för mig.
BlogRankers.com