tisdag 25 april 2006

Ny utveckling

Skrev världens längsta inlägg igår, som tydligen har försvunnit. Det som har hänt är i alla fall följande:

- jag har sagt upp mig, Hur läskigt som helst. Men det känns ganska bra i alla fall, även om jag alltid är rädd för att ha gjort fel val. Men nu bär det alltså av mot ett nytt liv. Lyckades få upp den fasta lönen med 4 000 från vad jag har idag samt ett mycket förmånligt provisionsavtal. Lyckades även förhandla bort provanställningen, vilket tydligen skall vara en bedrift men som är självklart för mig.

- Är sur på LB, nu har jag ingen lust att alltid anpassa mig efter honom längre, jag håller låg profil den här veckan. Vi har lite oenigheter om hur valborg ska firas, framförallt känns det som om han inte kommer att vilja åka med mig ensam till landet, arken nu eller någonsin framöver. Orkar inte skriva hela litanian igen, men han får anstränga sig mer helt enkelt.

- I övrigt har jag vansinnigt mycket att göra på jobbet nu när jag snart ska sluta och känner att det mesta av min energi läggs på det.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmm - han kanske är beroende av många människor att spegla sig i och blir stressad av att vara ensam eller bara två o två? Vissa är ju så - om man inte har några att visa upp sig för så är det värdelöst. Och då är ju frågan om han passar dig som ju verkar gilla att också vara bara två o två.
Du får söka tillfredsställelse i din nya jobbframgång så länge!

11:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com