tisdag 18 april 2006

Påsken över

Påsken över. Skönt. Har gått upp till startvikten från förra måndagen igen. Men med tanke på att jag bara i söndags åt tre kanelbullar till lunch kanske jag ska vara tacksam. Gotland var bra, det var väldigt fint och vackert väder. Men det var lite… trångt att bo i en liten stuga med svärmor, svägerska m fl. De är jättesnälla och så. Absolut. Men jag kände mig inte helt avslappnad och tror inte att jag egentligen tycker om LB’s storasyster. Hon är så tråkig, och jag vet inte men bara blä. Det var underbart underbart att komma hem igen igår morse.

Allt är bra med Loverboy, det är som vanligt och vi börjar få mer balans nu. Jag älskar honom fortfarande mer än allt, men han kan inte längre utgå från att jag kommer att kyssa marken han går på. Om han någonsin har gjort det, det är väl snarare hur jag sett på saken.

Har ännu inte hört något om jobbet.

Träffad exet igår och han tyckte att det var jättemysigt och att jag är den bästa fortfarande. Jag kände verkligen inte så, det kändes väldigt välbekant att träffa honom, men också som att jag verkligen inte vill vara med honom. Vi har inte så mycket gemensamt och jag behöver inte träffa honom igen. Men han ville gärna att vi skulle höras av, så vi får väl se vad som sker.

Oh well, måste jobba lite nu.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ang jobbfunderingar o att bryta upp. man behover ju inte. man kan stanna i trygghetszonen. nanting med dig sager mig bara att du inte ar den typen (som vill stanna i tz alltsa). men idag ar det ju nast intill revolutionart att inte valja forandring. sjalv har jag kommit pa att mitt allra forsta jobb som jag brot upp ifran aratals sedan, egentligen var det som passade mig bast, men hur skull jag kunna veta det da? och angrar jag mig? nej, for katten. No, rien de rien, je ne regrette rien.

16:12  
Blogger Bitter said...

Nej, det är det jag får höra när jag vrider och vänder på problemet: men byt inte då, stanna kvar men sluta då att gnälla över att du har tråkigt. Och visst, jag kommer att byta, för jag måste, men det kommer att vara många saker jag kommer att sakna. Om jag nu får jobbet. Väntar på besked i detta nu.

09:48  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com