torsdag 27 april 2006

trött i ögonen idag

Är lite bakis idag efter en session med jobbet på Riche. Börjar inse att jag bara har en dryg månad på mig att hänga med mina nuvarande kollegor i min nuvarande roll. Men de jag gillar finns ju kvar ändå. Min nyaste kollega A, är sjukt trevlig och jag är riktigt glad för att jag har lärt känna henne. Sitter och försöker vänta ut den här dagen. Idag är det ett år sedan jag hånglade med Loverboy första gången. Jag vill att vi ska uppsöka någon park ikväll för att återuppliva gamla minnen, han verkar vilja jobba över. Å andra sidan verkar min kropp vilja lägga sig i en säng, så eventuellt kanske vi kan sammanstråla lite senare ikväll. Kollegorna hade lovat mig att få komma sent till jobbet idag men insåg när jag ramlade in genom dörren igår att Fortum skulle komma och kolla på min gas idag, så det var bara att hoppa ur sängen klockan sju, knappt nykter. Så en liten tupplur efter jobbet kanske inte skadar ändå.

Jag längtar så efter min darling, tycker lite synd om honom som måste sitta till 10 varje kväll, men tycker iofs att han ska prata med sin chef och be att de omfördelar arbetet i gruppen lite.

Massor med folk kommer fram och gratulerar mig till jobbet. Det känns ju faktiskt jättekul.

Börjar det bli dags för BUS snart??
BlogRankers.com