tisdag 2 juni 2009

Booooring

Det bekymrar mig lite grann att jag verkligen inte har någonting att göra på jobbet. Jag tjatar, tigger och ber mina kollegor att använda min arbetskraft till vad som helst. Verkligen vad som helst. De ger mig lite spillror emellanåt. Tack och lov, men största tiden tillbringar jag surfandes, och för all del, sovandes i vilrummet. Inte bra.

Fast jag varit duktig på att mota bort arbetslöshetsspöket ett tag nu börjar det så sakteliga att visa sig igen. Ett av mina drömjobb ligger än så länge ute fortfarande, efter 1,5 månad. Jag väntar. Men framförallt har jag sjukt tråkigt. Dagarna blir oändligt långa. Och jag längtar efter att få hänga med Andreas, och faktiskt, på lördag ska vi ha första riktiga dejten på två veckor. Längtar väldigt mycket till dess.

Om det inte regnar ikväll ska Karin och jag gå runt viken, igen. Gode Gud vad jag längtar efter semester i Italien, utan brudklänningar att passa i, utan tider att passa, och bara en alldeles egen äkta make att hänga med. Ge mig.
BlogRankers.com