torsdag 11 november 2010

Day 04 – What you ate today

Dålig dag för det här temat. Jag har varit hemma från jobbet idag. Då äter man så här:
- en fralla med smör och en kopp te
- några kalla prinskorvar
- en lussekatt
- ca 10 pepparkakor

Till middag vet jag inte ännu, jag hoppas att den ska materialisera sig framför mig snart på något magiskt vis.

Nu när jag är gravid äter jag vanligtvis så här:
- Mackor och juice på jobbet
- Finlunch med kunder el dyl. Annars mackor och te, orkar inte göra matlådor längre, orkar heller inte gå ut och köpa lunch
- Det min man serverar till middag. Oftast falukorv. Eller pizza.
- Te. Kanske kakor. Kanske glass. Kanske vad som helst som finns tillgängligt. Stooora glas med kall mjölk.

Om jag inte är gravid äter jag:
- Ägg
- Cashew chicken utan ris. Ibland yakuniku utan ris. Ibland rester från middagen, se typmiddag nedan.
- Kött/Fisk och sallad.

Det var väl ett skojigt inlägg.

1 Comments:

Blogger Jenny said...

Åh, jag är så himla nyfiken och undrar: äter man helt annorlunda när man blir gravid? Är rädd att jag ska gå banan. Blir man sugen på konstiga saker, eller är det överdrivet? Glad om du skriver ett inlägg om det, om du orkar.

19:16  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com