tisdag 23 november 2010

Day 15 – Your dreams

Jag dagdrömmer mycket. Men har egentligen inga drömmar. Eller jo, så klart, det finns saker jag önskar mig och saker jag skulle vilja göra, men i det stora hela är jag ganska nöjd. Förnöjd. Det är skönt, jag har hela mitt liv bara längtat efter saker, velat ha mer, annat. Nu har jag det väldigt bra som jag har det. Det är en fantastisk känsla. Men okej, om jag skulle lista mina drömmar, sådana som rör mig själv, så skulle det se ut ungefär så här:

- Jag vill fortsätta ha roligt på jobbet, i en roll som utvecklar och utmanar mig. Jag vill gärna tjäna mycket pengar, men aldrig på bekostnad av trivsel.
- Jag vill fortsätta ha min fina familj och mina fina vänner. Och fina barn så klart. Som alla är friska och mår bra.
- Jag vill väldigt väldigt gärna ha en stor fin lägenhet i närheten av där vi bor nu. Minst dubbelt så stor.
- Jag skulle vilja kunna skriva böcker. Jag försöker, men tycker inte att det går så bra.
- Jag skulle vilja bygga till mitt hus på landet och dra in vatten

Mer önskningar än drömmar kanske. Nästan alla realistiska. Kanske lite tråkigt. Men jag har det så oförskämt bra.
BlogRankers.com