onsdag 17 november 2010

Day 10 – What you wore today

Eftersom jag varit sjuk hela dagen idag är det verkligen inget spännande. Det är det förvisso inte andra dagar heller nu när min kropp är lite annorlunda. Inte bara magen är stor, ben, armar, rumpa och bröst har antagit gigantiska proportioner så för det första får jag inte på mig mina gamla kläder, för det andra är det bara trikåer som är bekväma nu. Men jag längtar till jag får ha trånga kläder, saker som måste strykas och annat härligt ogravidigt.

Men, here goes:
- raggsockar
- gravidleggings - H&Ms gåva till gravida. Det skönaste som finns.
- Mammatroser modell elefant
- För liten BH
- Vitt gravidlinne, också från H&M
- Blå och -vitrandig lång, stor, vid tröja. Mycket svår beskriva, men den är också från H&M och är väldigt bekväm och stor.

Det var det. Tror jag kommer ha samma imorgon. Och på fredag.
BlogRankers.com