torsdag 13 oktober 2005

Aaaargh

What the fuck, nu är det sjukt konstig stämning mellan oss. Han undrar varför jag är på dåligt humör men jag har ingen lust att berätta så det enda jag säger är att jag inte gillar när folk talar över huvudet på mig och sen vill jag att han ska gå men han står kvar och ser konstig ut och det känns bara ännu mer konstigt. Konstigt. Är irriterad på honom, ingen särskild anledning, behöver vara i fred. Vill gå hem. Är sjukt irriterad över att Hemköp slutat sälja prinskorv i lösvikt. Annars hade jag gått och köpt det nu. Comfort food. Kom också på att jag såg en sida av honom igår som jag inte gillar, nämligen att han kan bli sjukt arg och reagera obehagligt. Vi hade problem med att installera DVD'n och han hade fan mig inget tålamod alls och blev helt sammanbiten och svart i ögonen, och jag fick en obehaglig känsla i magen och nu MÅSTE jag fan i mig röka. Vad ska jag göra med dessa känslor? Ska undvika honom resten av dagen, känner att jag måste ha lite distans. Kanske är detta en jämvikt som vi kan behöva får det är inte sunt att jag går omkring och avgudar honom hela tiden. Damn! Och som tröst tänker jag att jag ska gå ut och äta något gott, men måste behärska den impulsen.
BlogRankers.com