fredag 14 oktober 2005

Kaos

Helt galen vecka på jobbet, konstiga saker händer och allt man tidigare gjort ställs på sin spets och man förstår helt plötsligt varför detta jobbet är viktigt. Har inte varit med om något så här skumt tidigare men fastän detta är dåligt för Kontoret flödar adrenalinet och jag har gått omkring hög hela veckan, Here is where the action is.

Och S har varit skitduktig och jobbar hårt och har fått fint beröm. Jag är stolt.

Vi har setts fyra dagar i rad denna vecka. Också helt galet. Nu är vi ihop. Jo. Det är vi.

Hittar du hit M?

Drack lite vin med M igår, och efter det vodka ur dunk med babysister.
Jag blev fullast. Sen åt vi scones med smör och björnbärsmarmelad. I love.

Har nya shortsen på mig idag och inser att de är för stora och faktiskt sitter ganska fult. Måste se om det går att sy in dem. Jag har en knytblus också.

Funderade lite mer på min alternativa karriär på tbanan imorse. Skall nog börja med kokboken ändå. Känner mig tryggast på den banan. Sconesreceptet får vara med. Ska jobba mer med ett nytt tema. Det gamla ska jag spara, eller kanske förädla. Hmm. Måste nog avsätta lite tid till det här. Pulsen ökar lite och jag känner lite förväntan igen.
BlogRankers.com