onsdag 3 maj 2006

det känns bättre idag

Det är fantastiskt härligt att våren äntligen har kommit, skönt att slippa frysa och kunna gå till jobbet. Ska leta rätt på min cykel och göra den vårfin i veckan. Provade sommargarderoben igår och längtar till barabentiden börjar. Kanske imorgon?? Har i alla fall preppat benen!!

Orkar inte tänka på loverboyproblem idag, då känns allt genast bättre och vad som verkligen är problem och inte är rätt svårdefinierat eftersom jag tappat kontakten med verkligheten nu. Vi har i alla fall bokat hotell i Italien nu och det kommer att bli en fantastisk resa, om 28 dagar. Han ser också fram emot det och att tillbringa åtta dagar tillsammans utan utväg måste nog ändå ses som någon form av vilja att umgås. Efter det jobbar jag ytterligare fyra dagar här, sen semester 10 dagar till, och efter det, 26 juni börjar det nya livet.

Någon liten irrationell del av mig tror att LB kommer att dumpa mig då, eftersom vi inte längre jobbar på samma arbetsplats (och våningsplan) och att han därmed kan göra det utan att behöva träffa mig eller få problem på jobbet. Jag hoppas att jag har fel.
BlogRankers.com