tisdag 26 september 2006

uppdatering

Det har blivit väldigt lite bloggande på sista tiden, men jag orkar verkligen inte släpa hem datorn från jobbet varje dag. Hoppas jag snart får ett bre hem-PC erbjudande, annrs måste jag nog köpa en själv. Så här kan det ju inte fortsätta.

Jobbet har satt igång ordentligt, och jag trivs nu. För det mesta är det roligt, även om jag nog hellre vill vara hemma, ensam, större delen av min tid, för att laga mig själv ytterligare. Men det är kul och igår drog jag in två jätteaffärer, hurra för mig, vilket också gör det möjligt för mig att betala av ett jäkligt tråkigt blankolån som legat och släpat i flera år. Jag är ju duktig ju!!!

Även med mat och träning vill jag påstå, jag sliter som en hund med GI-maten även om jag fantiserar om bröd dagarna i ändå. Och jag har kört spinning två gånger i veckan ett tag nu. Inte roligt, men väldigt skönt efteråt.

på torsdag ska jag och A ut och vädra oss lite, Hemliga M ska följa med och jag ska se om han är något för mig. Troligtvis är det alldeles för tidigt, men det skadar ju inte att titta lite. Väl??

Kan bli lite glest med bloggningen några veckor framöver, men min rygg klarar inte datorväskan varje dag. Men jag ska göra mitt bästa. Dags för kvällsbrien.

Nighte

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va bra att jobbet funkar. Vi är ju onekligen där större delen av vårt vakna liv, så det är viktigt. Du verkar stabil och lite desillusionerad, men far from bitter.

22:15  
Blogger nb said...

du får blogga från 7eleven ju. 18 hrs 149 spänn, haha.

och ja, titta får man. bör man. tills man får kväljningar. med tiden tar de allt längre tid på sig sen vips pallar man att hångla upp ngn ny tom när nykter.

shit, värsta pep talk ju. jag som är cynism o bitterhet personifierad eg.

22:43  
Blogger Bitter said...

tack båda.
jag ska titta. Sen ska jag hångla. En annan gång... Längtar!!

17:56  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com