måndag 8 februari 2010

Min bebis dog i magen

7 Comments:

Anonymous Kim said...

Är första gången jag kommenterar efter flera års läsande och vet inte vad jag ska säga nu heller. Ta hand om dig.

18:44  
Anonymous Johanna said...

Finner heller inga ord. Känner så mycket för dig. Var rädd om dig.

19:31  
Anonymous Anonym said...

Men nej, blir så ledsen för din skull. Stor kram från tanten.

20:04  
Anonymous Anonym said...

Har också läst din blogg i hemlighet i några år och brukar aldrig kommentera. Vill bara säga att jag förstår hur du mår och känner och att jag lider med dig.

Fick själv missfall i v12 nu i nov (embryot dog redan i v8 men min kropp fattade inte). Man har ju drömt och klappat på det lilla livet som växer i ens mage och plötsligt så dras mattan bort under fötterna på en! Jag kände mig riktigt lurad eftersom jag precis som du hade mått rätt illa hela tiden.

Hoppas att du har varit hos en bra läkare som tar sig tid att svara på alla frågor. Det och att våga prata om missfallet med vänner och familj hjälpte mig mycket. Och du, även om det är svårt att tro när man är mitt uppe i det så kommer turen att komma till oss också!

Stora kramar från Pia

20:39  
Anonymous Anonym said...

Jag tänker på dig, din man och er lilla bebis. Jag kan inte bära er sorg, men jag kan dela den med er. Stora varma kramar
//Emm

21:23  
Blogger Stora Morran said...

Neeej, lilla du! Fällde en tår nu.

21:32  
Anonymous Carina said...

oh, no.. ett par vanner gick just igenom samma sak, och mitt hjarta gar ut till er bada.. usch. :( stora kramar, och skot om dig sa gott det gar!!!

17:08  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com