onsdag 3 februari 2010

Är man medelålders vid 35 eller?

Båda jag och min bebis är en aning mätta. Detta beror med stor sannolikhet på att jag åt två bitar prinsesstårta innan jag gick till Portofino och åt två hela rätter och slurpade i mig en ynka liten klunk gudomligt vitt vin. Samt att jag åt Wallenbergare på Prinsen till lunch.

Yep, min födelsedag firas med mat. Mycket god mat. I övrigt har jag firat den med ett kundmöte av sorten äta bajs, vilket ändå svängde till ett ganska lyckat möte ändå. Tror jag. Men min chef skrämde mig en aning under tiden, han var stenhård och jag trodde kunderna skulle slänga en tv i huvudet på honom. Det gjorde tack och lov inte. Lite scary var det.

Annars har min man firat mig alldeles fantastiskt fint, frukost på sängen, många fina paket och ett mycket fint kort med så bra och vackra ord. En lycklig morgon. Nu en stund med familjen Soprano innan jag somnar som 35-åring.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis! Jag tycker inte att man är medelålders vid 35. Medelålders måste var minst 40. F ö var det väldigt roligt att fylla 50.

Det verkar som om du slutat att må illa nu? Trevligt

tycker tanten.

19:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com