söndag 17 januari 2010

Vecka 9

Vecka 9, som ju ska bli positiv och så, om jag slutar må så förbannat illa, vill säga. Tänkte bara meddela vilka åtgärder jag har vidtagit för att uppnå ett lite bättre liv.
1. Middag imorgon blir lax med ugnsrostade grönsaker. Till bebisen.
2. Tre handbollskvällar
3. Finfrukost på Clarion Sign på fredag med Marie
4. Bio med min man på torsdag, tror jag
5. Ska prova med vindruvor vid illamående istället för kakor och glass.

Bra va. Helgen lämnar jag åt att ligga apatisk och titta i taket och betvinga spyor. Vill väldigt gärna träna också men kommer inte gå så länge jag vill spy. Kanske går det över.

Och på jobbet har jag minst två alldeles fullproppade dagar vilket är bra. Det privata sociala livet återupptages när jag kan. Jag lovar.

Nu så, 31 lördagar kvar.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Handbollskvällar - det tycker jag verkar vara en bra sysselsättning.

Hälsningar från tanten

21:37  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com