söndag 31 januari 2010

V 11

Jag har nästan varit lite duktig på att aktivera mig i veckan, både bokträff, releasefest (några timmar, men ändå), och en hel aktiv söndag. Det känns skönt. Det känns som tiden går fortare. Det vill jag väldigt gärna att den ska göra.

Nästa vecka ser nästan stressig ut. Dessutom går jag in i v 11 vilket innebär att om inte alltför lång tid bör kräkandet vara till ända, missfallsrisken nästan borta och den så kallade härliga perioden under graviditeter inträder. Hoppas!

Men så här då, för alla intresserade:

Måndag, tisdag och torsdag - inget alls. Vilket innebär att jag åtminstone ska överväga att träna
Onsdag - hej och hå, jag blir hundra tusen år gammal. 35 åtminstone. Det blir lunch på Prinsen med Carina, middag på Portofino med maken. En skojig dag
Fredag - det är ju fredag. Fredagsmys med min man. Ja,
Lördag - Middag med mor, far och make på Mäster Anders
Söndag -födelsedagsfirande med resten av familjen hemma hos pappa.

Så ni ser, en skojig vecka med mycket god mat och mycket familj. Glad.
BlogRankers.com