torsdag 4 maj 2006

Fulblogg

Det kliar i ögonen, och i näsan, hela tiden. Jag nyser i snitt 5 gånger i timmen. Jag har ont i huvudet. Jag har fått negativa svar på tre pricktester men är övertygad om att jag ändå är allergisk. Så här ska det inte kännas varje vår utan anledning. Nu går jag till apoteket.

Är vansinnigt uttråkad på jobbet, nu känns det väldigt skönt att jag snart slutar. Jag är glad att den känslan äntligen nått mig. Jag sitter och försöker härda ut de flesta dagar nu och vet att det bara är 27 dagar kvar till Italien, tyvärr tre kilo också enligt morgonens koll. Tyvärr. Tyvärr åt jag också Ceasarsallad på Calles P:s uteservering idag. Det var gott och varmt. Och dumt. Oh well.

Det är LB status quo, orkar inte ens fundera på det, idag heller, men jag ser smashing ut och he loves it.

Funderar på en liten tur till vilrummet.

Sorry för fulbloggen.

2 Comments:

Blogger Positivt tänkande said...

Hellre fulblogg än ingen blogg.
/ Maza under cover

13:59  
Blogger Bitter said...

Ja, det borde ju vara bättre??

14:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com