fredag 5 maj 2006

SOL

Äntligen sommar, hur länge det nu varar. Ska tänka positivt, på hur det underbart ljuvligt det faktiskt är.

Hade utepremiär igår, en liten jobbgrej på Berns Veranda. Hur härligt som helst, och så många minnen som väcktes till liv. Tror att jag var där minst tre gånger i veckan hela förra sommaren, några få gånger mycket berusat lycklig i Loverboys sällskap, de flesta andra utan honom, mest berusad bara, och väldigt väldigt olycklig. Några gånger olycklig med honom också. Jag blev så glad att jag i alla kommit ur det helvetet, om än in i ett annat, något lindrigare. Det var åtminstone väldigt härligt att följa med Loverboy hem igår, som hans flickvän med rak rygg. Jag älskar honom vanvettigt mycket. Oh lovely days. Ikväll reser han bort och jag ska tillbringa helgen med lilla pappa, syrran och babyn. I solen. Dock skall brunch intagas kl 12.00 på Clarion först, sen verandan, bikinin och solstolen. Hmm, måste kanske köpa bikini idag.

Egentligen är livet bra med Loverboy, det är när jag börjar tänka som jag brakar samman. Ska försöka att inte tänka så mycket att bara följa med. Jag tror jag kan, åtminstone i kortare stunder.
BlogRankers.com